Home

Over

Portfolio

Oplossingen

Contact

Joofle Impact

Reclamebureau en brandingbureau voor ondernemers met een missie.

#

Grafisch ontwerper MDT-BAAS

MDT-BAAS/

Missie; Jongeren naar de volgende stap in hun leven helpen.

MDT BAAS Expeditie BAAS sponsor reclamebureau Joofle Impact sociaal reclamebureau voor de maatschappelijke sector
MDT BAAS Vijfheerenlanden Gorinchem Joofle Reclame posters 22 scaled
BAAS flyers 2022 Joofle Reclame Full Edition 1 min
BAAS flyers 2022 Joofle Reclame 1 min 1

Impact vergroot met: Branding / reclame / 

Sociaal reclame bureau in Gorinchem Joofle Reclame Joofle Impact MDT BAAS Vijfheerenlanden, Gorinchem, West Betuwe

over MDT-BAAS/

MDT-BAAS is het ontwikkelingsplatform voor jongeren die toe zijn aan hun volgende stap.

Het maakt niet uit of je al weet wat je volgende stap is.

Met training, coaching en workshops helpen de coaches van BAAS met de handvaten die nodig zijn voor de volgende stap richting de toekomst van jongeren.

de situatie/

Voor ons brandingproces in 2019, heette BAAS; “MDT Vijfheerenlanden”, een van de meerdere landelijke MDT’s.

Onder de naam “MDT Vijfheerenlanden”en met de toenmalige identiteit, maakt BAAS geen indruk op een groot deel van de doelgroep.
Daardoor liepen ze veel deelnemers mis.

De jonge doelgroep activeren, kent veel uitdagingen. Zo krijgen jongeren via social media bijvoorbeeld al heel veel informatie voorgeschoteld. Daarnaast zijn ze niet gewend om lange teksten te lezen.

de oplossing/

Krachtige branding en reclame, passend bij de doelgroep. Daar begonnen we mee in 2019.
De doelgroep voelt zich inmiddels gehoord door het merk en draagt de boodschap van BAAS graag uit.

Met Joofle Impact zijn we gespecialiseerd in het vergroten van de impact van maatschappelijke organisaties.

We schreven in 2019 het communicatieconcept, de sterke basis van het merk.
Gebaseerd op onderzoek, creatieve brainstormsessies en onze expertise op het gebied van branding.

We ontwierpen het logo dat progressie en kracht uitstraalt. En dat zowel digitaal, als op drukwerk indruk maakt.

We schreven overtuigende en passende teksten. In de taal van de doelgroep, passend bij het team en gericht op de doelen van BAAS.

We ontwikkelden boegbeelden, krachtige foto’s van oud-deelnemers van het programma. In een professionele photoshoot maakten we de brul van BAAS heel letterlijk.

We ontwikkelden opvallende social media uitingen. Herkenbare, duidelijke uitingen voor alle nodige toepassingen, aanpasbaar door het team.

We adviseerden het team in de lancering, promotie en de communicatie van het nieuwe merk. Zo ondersteunen we ze op dit moment met promotie en naamsbekendheid. Begin september 2020 haalden we met een promotie actie voor BAAS de voorpagina van de krant, klik hier om meer te lezen.

We lieten hoodies, mondkapjes en flyers drukken. Om het merk te promoten en om het team en deelnemers tot ambassadeur te maken, ze deel te maken van het merk BAAS.

We bouwden een krachtige, doeltreffende website die de doelgroep overtuigt mee te doen aan BAAS. Check hier de website case voor BAAS!
Alle informatie is binnen handbereik en aanmelden is op de website binnen een paar seconden gefixt!

MDT-BAAS is inmiddels flink gegroeid. Het aantal deelnemers groeit, er zijn nieuwe trajecten en ze maken impact in een grotere regio. Om de communicatie doeltreffend te houden, hebben we in 2022 een grote rebranding doorgevoerd. Zodat BAAS meer jongeren in hun kracht kan zetten.

MDT Vijfheerenlanden, MDT BAAS, MDT-BAAS, Maatschappelijke Dienst Tijd, Maatschappelijk Gorinchem, Maatschappelijk Leerdam, SamenDoen Leerdam, Welzijn Vianen, MDT Nederland, Maatschappelijk grafisch ontwerper, Reclamebureau MDT, Grafisch ontwerper MDT, Jongerenwerk reclame.

de oplossingen/

Waarmee jij meer teweeg brengt.

Jorian Looijen van Joofle Impact

Rebranding/

Meer indruk maken?

Jorian Looijen van Joofle Impact

Branding/

De juiste snaar raken?

Jorian Looijen van Joofle Impact

Reclame/

Jouw ideale klant bereiken?

 Advies nodig?/

Halfuurtje sparren of meteen een plan maken?
Plan een gesprek &
start jouw weg naar meer impact.